niedziela, 17 stycznia 2016

[FIREFOX] Jak wyłączyć akcelerację sprzętową w przeglądarce internetowej Firefox

Włączam sobie ostatnio przeglądarkę internetową (ja korzystam z Firefox'a) a tu widzę jakieś krzaczki na listach rozwijalnych, problemy z przewijaniem strony www itd. Na początku myślałem, że stoi za tym jakaś aktualizacja która zeszła automatycznie i w tym kierunku zacząłem diagnozować ten problem. Nic ciekawego jednak nie odkryłem a problem pozostał.
Rozwiązaniem okazało się sprzętowa akceleracja z które korzysta domyślnie Firefox.

Rozwiązanie:
wystarczy otworzyć menu (domyślnie ikonka trzech poziomych linii po prawej stronie paska adresu) i klikamy na ikonkę o nazwie opcje. W tym momencie automatycznie nastąpi otwarcie nowej zakładki w przeglądarce i automatycznie nas do niej przeniesie. Po lewej stronie widzimy menu w którym wybieramy opcję zaawansowane (ostatnia opcja na dole, w mojej wersji Firefox'a). Po otworzeniu się okna zaawansowane po prawej stronie menu wybieramy zakładkę ogólne (domyślnie otwarta) i w sekcji przeglądanie odznaczamy (domyślnie zaznaczony) checkbox przy opcji korzystaj z akceleracji sprzętowej, jeśli jest dostępna.

gotowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz